Αρχική > εκπαιδευτικά > ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

06/04/2021

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΣΧΟΛ. ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ 6ου και 11ου ΓΕΛ, ΝΟΡΜΑΝ 57, ΠΑΤΡΑ

(Είσοδος από Φαβιέρου)
mail:aelmeahaias@gmail.comhttps://aelmeahaias.wordpress.com

Πάτρα, 5-4-2021

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Έχουν περάσει πέντε μήνες από το κλείσιμο των σχολείων, η εκπαιδευτική κοινότητα λειτουργεί σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές έχουν καταθέσει κάθε ικμάδα των δυνάμεών τους να σώσουν ο,τιδήποτε αν σώζεται, το Υπουργείο επαίρεται για τις επιτυχίες του εγχειρήματος, τα Μ.Μ.Ε. εκφράζουν τα σέβη τους και την ευγνωμοσύνη τους στην πολιτεία που πραγματοποιεί με εξαιρετική επιτυχία τη μόρφωση των παιδιών μας.

Ξαφνικά όμως, Υπουργείο και Μ.Μ.Ε. ανακαλύπτουν ότι ο κόσμος κουράστηκε, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν προχωρά και τόσο καλά, τα παιδιά δεν μαθαίνουν, συνεπώς θα πρέπει πάση θυσία να ανοίξουν τα σχολεία μας. Και πως θα γίνει αυτό; Βρέθηκε ως εκ θαύματος η λύση, self-test ανίχνευσης της νόσου και εμβολιασμοί εκπαιδευτικών από υπολείμματα! Όχι, δεν χρειάζεται αραίωση των μαθητών, περισσότερες αίθουσες, προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, αναπροσαρμογή της ύλης.

Η Υπουργός έχει επιδοθεί σε μία άνευ προηγουμένου υπερέκθεση στα τηλεοπτικά παράθυρα, εκφράζοντας την επιθυμία της κυβέρνησης να ανοίξουν τα σχολεία άμεσα, προκαταβάλλοντας τις αποφάσεις της επιτροπής των επιστημόνων. Kαι, ενώ η φοβερή πανδημία που ένα χρόνο μαστίζει την ανθρωπότητα, κορυφώνεται, όπως οι ειδικοί λένε, στην χώρα μας, και αυτό αποτυπώνεται  στην ανεξέλεγκτη πια διασπορά του ιού, στους καθημερινούς μαζικούς θανάτους και στην κατάρρευση των νοσοκομείων, η κυβέρνηση επιχειρεί να  μετατρέψει την πανδημία στην μεγάλη της ευκαιρία για να προωθήσει την συρρίκνωση και σταδιακή ιδιωτικοποίηση των κοινωνικών αγαθών της Υγείας και της Παιδείας, καθώς επίσης και ένα τεράστιο πείραμα κοινωνικής πειθάρχησης.

Ἐτσι:

•Αντί να λάβει εξ αρχής τα αναγκαία μέτρα χρηματοδότησης και ουσιαστικής στήριξης του ΕΣΥ, με προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού, καθώς και βοηθητικού και προσωπικού καθαριότητας,

•Αντί να δημιουργήσει δομές Α΄θμιας Υγείας και να ενισχύσει τις ήδη υπάρχουσες,

•Αντί να εξασφαλίσει μαζικά τεστ και εμβολιασμούς για όλο το λαό υπό την εποπτεία του Δημόσιου Συστήματος Υγείας,

•Αντί να ενισχύσει το στόλο των ΜΜΜ και να τηρεί τους αναγκαίους ελέγχους στους χώρους εργασίας,

Η Κυβέρνηση

•Μείωσε φἐτος κατά 735 εκ. ευρώ (!!) τις δαπάνες για την Υγεία.

•Εγκατέλειψε το λαό απροστάτευτο στο έλεος της πανδημίας εφαρμόζοντας παντού το δόγμα της ατομικής  ευθύνης, με το οποίο μάλιστα και τον ενοχοποιεί.

•Ενισχύει το στόλο της αστυνομίας προσλαμβάνοντας εν μια νυκτί 1500 αστυνομικούς για να εισβάλλουν στις γειτονιές και να τιμωρούν τους «απείθαρχους» πολίτες  με τον γνωστό τρόπο. Και προσπαθεί να καταργήσει θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες απαγορεύοντας συγκεντρώσεις και επιτείνοντας την καταστολή.

Και στην Εκπαίδευση;

Αντί να προσλάβει εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας, όπως ζητούν από τη ναρχή της πανδημίας εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, φοιτητές, ώστε να αραιώσει ο πληθυσμός στις αίθουσες διδασκαλίας και να κρατήσει τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια ανοικτά,

•Αντί για ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να αποκλιμακωθεί η πίεση της πανδημίας, να προχωρήσει στην εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων, όπως τον Μάιο της περσινής χρονιάς με δεδομένο ότι απέρριψε την προηγούμενη ενδεδειγμένη πρόταση.

Η κυβέρνηση χωρίς καμία αιδώ

Επιλέγει να τα κρατάει κλειστά για 5 (!!!) ολόκληρους συνεχόμενους μήνες περιφρονώντας τις μορφωτικές, ψυχικές, παιδαγωγικές, κοινωνικές ανάγκες της νεολαίας και καταδικάζοντας  μια ολόκληρη γενιά παιδιών στον εγκλεισμό, την απομόνωση, την αποκοινωνικοποίηση, την απραξία και την αμάθεια!!

Εδώ και πέντε μήνες κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ μας έχουν εγκαταλείψει στα σκοτάδια της τηλεκπαίδευσης, μέσω της οποίας επέτρεψαν την σκανδαλώδη εισβολή του πολυεθνικού κολοσσού της  cisco στον χώρο της Δημόσιας Παιδείας, η οποία, όπως αποκαλύφθηκε πήρε από το Ελληνικό Δημόσιο 2 εκ. ευρώ και τα προσωπικά μεταδεδομένα 1,5 εκ. ανθρώπων. Χωρίς καμία ντροπή η κ. Κεραμέως μετέτρεψε και εμάς και τους μαθητές μας σε εμπορεύσιμο προϊόν που τα κέρδη του καρπώνεται η εν λόγω εταιρεία, ενώ για μήνες έκρυβε την σύμβαση και κορόιδευε την κοινωνία ότι η τηλεκπαίδευση δεν κοστίζει ούτε 1 ευρώ στους  Έλληνες πολίτες και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αξιοποίησης στοιχείων των εμπλεκομένων σε αυτήν! 2 εκ. ευρώ για να νομιμοποιήσουν και να μονιμοποιήσουν την τηλεκπαίδευση!

Η Α ΕΛΜΕ Αχαΐας έχει από την πρώτη στιγμή εκφράσει την αγωνία της για το παρόν και το μέλλον της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας εν μέσω τηλεκπαίδευσης και πανδημίας.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ-ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΤΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ. ΜΕ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΜΑΖΙΚΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΜΕΣΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ.

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.

ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ CISCO. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ.

ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ.

ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ. ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΠΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΕΘ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ Α΄ΘΜΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ.

Η  Α΄ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ μετρά ήδη απώλεια συναδέλφου από τον κορωνοϊό.

ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ, ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΑΣ.

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                                                    Ο Γεν. Γραμματέας

    Ψαρράς Σπυρίδων                                              Βασιλακόπουλος Φώτης

Κατηγορίες:εκπαιδευτικά
Αρέσει σε %d bloggers: