Αρχική > εκπαιδευτικά > Κριτήρια και δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για την Ενισχυτική Διαδικασία στα Γυμνάσια

Κριτήρια και δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για την Ενισχυτική Διαδικασία στα Γυμνάσια

21/02/2019

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, A΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ,
ΣΧΟΛ. ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ 6ου και 11ου ΓΕΛ
ΝΟΡΜΑΝ 57, ΠΑΤΡΑ (Είσοδος από Φαβιέρου),
mail: aelmeahaias@gmail.com, Ιστοσελίδα: https://aelmeahaias.wordpress.com

 

Πάτρα, 20/2/2019

Το Δ.Σ. της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας αποφάσισε ομόφωνα και καλεί τους συναδέλφους ατομικά, καθώς και τα συλλογικά όργανα των σχολείων να μην συμπληρώσουν και αποστείλουν τα δελτία περιγραφικής αξιολόγησης στο πλαίσιο της ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια, σύμφωνα με την με Αρ.Πρωτ. 20116/Δ2 της 11-2-2019 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Το Δ.Σ. θεωρεί ότι τα συγκεκριμένα κριτήρια και δελτία φέρνουν μια αξιολογική διαδικασία, που αξιολογεί εμμέσως μεν, σαφώς δε, την εκπαιδευτική διαδικασία στην Ενισχυτική Διδασκαλία και που έρχεται σε σαφή αντίθεση με τις θέσεις του κλάδου.

 

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                                               Ο Γραμματέας

                         Ψαρράς Σπυρίδων                                           Βασιλακόπουλος Φώτης

 

Κατηγορίες:εκπαιδευτικά
Αρέσει σε %d bloggers: