Αρχική > εκπαιδευτικά > ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΔΔΕ Ν. ΑΧΑΙΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΔΔΕ Ν. ΑΧΑΙΑΣ

01/06/2016

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

A ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX: 2610 – 278776
mail: aelmeahaias@yahoo.gr,

https://aelmeahaias.wordpress.com

Πάτρα,  30 /5/2016

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΔΔΕ Ν. ΑΧΑΙΑΣ

 

Το Δ.Σ. της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας συναντηθήκαμε με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αχαΐας στις 26/5/2016 και θέσαμε τα παρακάτω ζητήματα:

 

  • Στελέχωση του Βαθμολογικού Κέντρου. Επαναλάβαμε τις θέσεις μας όπως έχουν αποτυπωθεί στις ανακοινώσεις του σωματείου (18/4/16 και 16/5/16) και ικανοποιούν τις βασικές αρχές της διαφάνειας και της εναλλαγής. Επισημαίνουμε πως σε καμιά περίπτωση δεν υπονοούμε κάτι για τους συναδέλφους που στελέχωσαν το Βαθμολογικό, διαφωνούμε όμως με τις εν κρυπτώ διαδικασίες της Διοίκησης Θέσαμε το ζήτημα της μη ενημέρωσης των σχολικών μονάδων αλλά και του ΔΣ της Α ΕΛΜΕ σχετικά με τα κατάλογο στελέχωσης του Βαθμολογικού Κέντρου όπως είχαμε έγκαιρα και δημόσια ζητήσει. Ο ΔΔΕ απάντησε ότι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις διαδικασίες και τη λειτουργία του Βαθμολογικού κέντρου είναι ο Πρόεδρος του, ο οποίος ορίζεται με Υπουργική απόφαση μετά από εισήγηση του Διευθυντή της Περιφερειακής Εκπαίδευσης και ελέγχεται από την ΠΔΕ. Αν και θεωρούμε ότι η Διοίκηση της Εκπαίδευσης λειτουργεί με ενιαίο και αδιαίρετο τρόπο, παρά ταύτα επανερχόμαστε και ζητάμε από τον Πρόεδρο του Βαθμολογικού κέντρου να αποστείλει άμεσα τον κατάλογο στελέχωσης του Βαθμολογικού Κέντρου σε όλες τις σχολικές μονάδες, αλλά και στο ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας. Επιπλέον θα ζητήσουμε με έγγραφό μας από τη ΔΔΕ Ν. Αχαΐας στοιχεία για τη στελέχωση του κέντρου τα τελευταία χρόνια.

 

  • Στελέχωση των Λυκειακών Επιτροπών Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η στελέχωση των Λυκειακών επιτροπών είναι στην αρμοδιότητα της ΔΔΕ. Στη περιοχή μας, όπως ενημερωθήκαμε ζητήθηκαν προτάσεις από τους Διευθυντές των Λυκείων, που με βάση την εγκύκλιο προκρίνονται αυτόματα και ως πρόεδροι των Λυκειακών επιτροπών. Θεωρούμε ότι είναι δίκαιο και ηθικό, από την επόμενη χρονιά οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να θέτουν το θέμα στο σύλλογο διδασκόντων και αντίστροφα οι σύλλογοι να διεκδικούν να έχουν λόγο στη στελέχωση των αντίστοιχων επιτροπών.

 

  • Διαπιστωτικές πράξεις κατάταξης στο νέο μισθολόγιο. Ζητήσαμε να αποσταλεί στο κάθε συνάδελφο η διαπιστωτική πράξη κατάταξής του στο νέο μισθολόγιο, ώστε να ενημερωθεί πλήρως για το ΜΚ που έχει καταταγεί αλλά και τη συνολική του προϋπηρεσία που έχει προσμετρήσει η Διοίκηση, ώστε να διαπιστωθούν πιθανά λάθη και να γίνουν οι απαραίτητες ενστάσεις. Ο ΔΔΕ μας διαβεβαίωσε ότι ή αποστολή των διαπιστωτικών πράξεων θα γίνει άμεσα μέσω των διευθύνσεων των σχολικών μονάδων. Επιπλέον θέσαμε το θέμα της μισθολογικής αναγνώρισης του διαστήματος της διαθεσιμότητας των συναδέλφων της ΤΕΕ. Ενημερωθήκαμε ότι λόγω φόρτου εργασίας, η μισθολογική αναγνώριση του χρόνου της διαθεσιμότητας ως ενεργή προϋπηρεσία δεν κατέστη δυνατό να γίνει στις μισθολογικές καταστάσεις του Μαΐου και του Ιουνίου, αλλά θα ενσωματωθεί τον Ιούλιο μαζί με τα αναδρομικά.

 

  • Αποζημιώσεις εκπαιδευτικών που συμμετέχουν ως συνοδοί σε σχολικές εκδρομές. Θέσαμε το θέμα με βάση την ανακοίνωσή μας στις 16/5/16, όπως προέκυψε μετά από το έγγραφο που είχε στείλει ο ΔΔΕ και ζητούσε να μην αποστέλνονται αιτήσεις αποζημιώσεων μονοήμερων ή πολυήμερων σχολικών εκδρομών λόγω έλλειψης πιστώσεων. Μας ενημέρωσε ότι οι αντίστοιχοι κωδικοί για ημερήσιες αποζημιώσεις και διανυκτερεύσεις είναι κενοί χρηματικών ποσών. Επαναλάβαμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάψουν οι εργαζόμενοι να τα διεκδικούν και πολύ περισσότερο η Διοίκηση δεν μπορεί να στερεί ακόμα και το δικαίωμα της διεκδίκησής τους.

 

  • Κατανομή μαθητικού δυναμικού στις σχολικές μονάδες της περιοχής μας. Βάλαμε το ζήτημα της κατανομής των μαθητών στις σχολικές μονάδες και ειδικότερα στην Α τάξη Γυμνασίου και Α τάξη ΓΕΛ και ζητήσαμε αυτό να γίνει με βασικό κριτήριο της ισόρροπης ανάπτυξης των σχολείων. Είναι γνωστό ότι η υπέρμετρη πληθυσμιακή ανάπτυξη ενός σχολείου σημαίνει αυτόματα την απομείωση και συρρίκνωση των διπλανών σχολείων με άμεσα αρνητικά παιδαγωγικά και μαθησιακά αποτελέσματα και στις δύο των περιπτώσεων. Επιπλέον επιφέρει μία σειρά προβλήματα με τις πολλές μετακινήσεις του προσωπικού με ότι συνεπάγεται αυτό. Ειδικά για την Α τάξη των ΕΠΑΛ και μετά την κατάργηση των ομάδων προσανατολισμού σε αυτά, ζητήσαμε η κατανομή των μαθητών να γίνει με το ίδιο κριτήριο της ισόρροπης ανάπτυξης όλων των ΕΠΑΛ της περιοχής και όχι με αυστηρά γεωγραφικά κριτήρια. Ενδεικτικά αναφέραμε ότι μπορεί να ληφθεί υπόψη η επιλογή των μαθητών για τον Τομέα που θέλουν πιθανόν να ακολουθήσουν στη Β τάξη των ΕΠΑΛ. Υπήρξε δέσμευση ότι θα γίνει άμεσα συνάντηση με κύριο θέμα την ΤΕΕ και τα προβλήματα που υπάρχουν στη περιοχή μας.

 

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι

Μέχρι τώρα η Κυβέρνηση έχει νομοθετήσει μία σειρά αρνητικών μέτρων και στο χώρο της Εκπαίδευσης με κυριότερα: φορολογικό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, κινητικότητα από πρωτοβάθμια σε δευτεροβάθμια και αντίστροφα, κινητικότητα από επαγγελματική σε ΔΙΕΚ αλλά και σε δημοτικά (!!!), μείωση ωρών συναδέλφων στην επαγγελματική με αποκορύφωμα στους κλάδους ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών, κατάργηση 3ωρου εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών σε γυμνάσια και λύκεια, δομικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση με ιδιαίτερη τη καθιέρωση του αναχρονιστικού θεσμού της μαθητείας, διαιώνιση της αδιοριστίας, απολύσεις χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών, κλπ

 

Μπροστά μας και μάλιστα άμεσα έχουμε να αντιμετωπίσουμε: μείωση των μαθημάτων κατά πάσα πιθανότητα στο γυμνάσιο (φημολογείται ότι το εφτάωρο θα μετατραπεί σε εξάωρο με αναμενόμενες μειώσεις μαθημάτων), αλλαγή των αναθέσεων, ομαδοποίηση ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, συγχώνευση τμημάτων στα ΕΠΑΛ αλλά και στη γενική εκπαίδευση, αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, δομικές αλλαγές στην εκπαίδευση (πόρισμα Λιάκου, πόρισμα Γαβρόγλου: 4ετές γυμνάσιο, 2ετές λύκειο, αυτονομία σχολικής μονάδας, ενίσχυση κατάρτισης κα).

 

Η κυβέρνηση υλοποιεί βίαια όλες τις νεοφιλελεύθερες αναδιαρθρώσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ στη δημόσια εκπαίδευση όπως δεσμεύτηκε αναλαμβάνοντας πλήρως την υιοθεσία των καταστροφικών μνημονιακών προγραμμάτων στη χώρα μας και συνεχίζοντας την ίδια πολιτική με τις προηγούμενες. Απέναντι σε αυτή την επίθεση, είναι αναγκαία η αγωνιστική μας συσπείρωση, η συμμετοχή μας στα σωματεία και στις συνελεύσεις, μακριά από εφησυχασμούς και αναθέσεις.

 

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                                                    Ο Γραμματέας

Σιάχος Χρήστος                                              Ψαρράς Σπύρος

Advertisements
Κατηγορίες:εκπαιδευτικά
Αρέσει σε %d bloggers: